• Kisebb változások

    [gift+box]
    Szervusztok!

    Szóval, mint gondolom már láttátok, kicsit változtattam a feltüntetett adatokon. Mivel a szavazás eredménye szerint egyben szívesebben olvasnátok, ezért jobb oldalt ezentúl azt fogjátok látni, hogy az aktuális könyv hány százaléka van kész eddig. Ezt az adatot minden héten pénteken fogom frissíteni, hacsak valami közbe nem jön.

    Kicsit változott a fordítási lista is, nem tudom ki vette észre. Larissa Ione lekerült a listáról, mivel az Egmont Dark már foglalkozik vele :) Hamarosan új szavazást tartok, három sorozatot fogtok kapni, kíváncsi vagyok, melyiket szeretnétek olvasni, amolyan kis felmérés :D Plusz egy másik szavazás is érkezik most, kíváncsi vagyok, melyik könyv tetszett eddig legjobban. :)

    És a végére egy újabb adalék :D Előkészítettem nektek egy újabb meglepetést. :) Természetesen most még nem árulom el mi az, annyit mondhatok, hogy szintén egy novella. Arra vár a kis drágaság, hogy a mostani 55 feliratkozóból legyen 60. Amint elérjük ezt a számot, én felteszem nektek a meglepetést :) 

    Mindenkinek jó olvasást kívánok a Vámpírok Ura novellához, mely immáron az Elkészült könyvek topikban megtalálható :)

    Mindenkinek szép délutánt kívánok!

0 megjegyzés: