• Kellemes Húsvéti Ünnepeket!

    Szóval, ahogy ígértem, most megkapjátok a meglepetést. Sajnos még 5 fejezet hátravan, de a következő két-három napban azt is gyorsan elkészítem, hogy ne maradjatok le semmiről :) 
    Sajnos ez most csak így jött össze, viszont az időt nem akarom nagyon húzni a meglepetéssel. Remélem, mindenkinek jól telt az ünnep és sok szép ajándékot tojt a nyuszi, és hogy örültök annak, amit kaptok :D Azokat, akik már most megnézik kérem, hogy ne írják ki a címét holnap reggelig chat-be, hogy azoknak is meglepetés maradhasson, akik esetleg ma nem tudják még megnézni. Köszönöm. :)

    Ja, és egy közérdekű közlemény. Jobb oldalt találtok majd egy szavazást. Ez fontos lenne nekem. Érdekelne, hogyan szeretnétek inkább viszont látni a fordításaim. Fejezetenként töltsem fel, mint eddig, vagy majd csak egyben, mert úgy esetleg kényelmesebb és kevésbé idegtépő? Kíváncsi vagyok a véleményetekre :)

    És akkor nincs más hátra, mint előre (imádom ezt a mondatot :3 ), és itt az ideje az aranytojásnak :D

    Még egyszer Kellemes Nyuszit mindenkinek és remélem nem köveztek meg, amiért elmaradtam öt fejezettel :$


0 megjegyzés: