• És megint elnézést!


          


    Bocsánat, hogy megint csak ámítottalak titeket, de betegeskedtem (mert olyan gyenge immunrendszerem van télen folyton beteg vok) ezért nem tudtam nektek időre befejezni a fejezetet. Fele már készen van, és igyekszem hogy holnap vagy holnapután megkapjátok, úgy sincs erőm tanulni. Biztosan megvágnak a vizsgán és mehetek UV-re, sőt még lehet azon se megyek át, de egyszerűen olyan szinten hulla fáradt vagyok az írás miatt is meg minden, hogy már nem tudom sajnálni. Majd kövi félévben megint felveszem a tárgyakat és akkor talán átmegyek.

         Röstellem h mindig csak ámítalak benneteket, az újévi fogadalmaim között ott lesz, hogy belehúzzak a fordításba. Január 10-én hivatalosan elfogynak a vizsgáim, utána már csak UV-m lesz, szóval tudok majd gyakrabban frissíteni (remélhetőleg). Szerencsére a könyvemmel is egészen jól tudok haladni, ha nagyon sok részletet nem is árulhatok el, azért egy általam készített videót meg tudok mutatni. Meg még amúgy sem biztos, hogy kell a kiadónak, ezt akkor döntik el, ha az egészet elolvasták. Szóval... Lehet nekem szurkolni, és higgyétek el, ha kiadják elég hangos visszhangja lesz részemről, szóval biztosan megtudjátok. Bár valszeg nem Alysia néven adatom ki, mert akkor könnyen rábukkannak az amúgy illegális fordításaimra és az lehet nem lenne jó senkinek sem ;)

          Ha nem tudnék frissíteni mégsem, akkor előre is Boldog ÚJ Évet mindenkinek, és nagyon remélem, hogy az új évben is velem maradtok, én pedig próbálok most már tényleg belehúzni :D :) Ti tartjátok bennem a lelket, az egyetem úgyis csak kikészít idegileg és fizikailag.
    Csók minden kedves olvasómnak! :) Egy kis részlet, ha már nem tudtam még feltenni a fejezetet:

    "Rome esélyt sem adott, hogy átgondoljam a szavait. Előre hajolt, megragadta a tarkóm és az ölébe húzott, a takaróm elfeledett kupacban hullott a földre. Teljesen váratlanul ért ez az erőszakos megnyilvánulás, egy pillanatig csak hadonásztam, nem voltam teljesen biztos benne, mi történik, és szilárd támaszt kerestem. Aztán meleg teste az enyémhez préselődött, és forró nyelvét a számba dugta.
    Kezét határozottan tartotta a tarkómon, oldalra billentette a fejem, hogy elmélyítse a kapcsolatot. Ismerős íze betöltötte a számat, állatias, és fűszeres. A hátán lévő izmok megfeszültek, kőkemények voltak a kezeim alatt – amiknek hagytam önfeledten bebarangolni, masszírozni őt."

          Tudom nem sok, de egyenlőre ennyit kaptok, aztán szilveszter éjfélig eljuttatom ide az új fejezetet. Ha esetleg valamelyik letöltés nem működik, kérlek mindenképpen jelezzétek nekem itt. Köszönöm :)

0 megjegyzés: