• Hírcsatorna :3

    Szóóóval!

    Az a szomorú helyzet állt be, hogy vége lett a Showalter történetnek :3 Remélem nem akasztottam ki senkit, hogy sokáig tolódott a dolog, remélem tetszeni fog mindenkinek, és... hát ennyi :3 Nyugodtan lehet megmondani a véleményeket a fordításról, ha nem tetszett lehet azt is megmondani keményen, de pénztártól való távozás után nem fogadunk el reklamációt XD

    :3 Most tartok egy nagyobb lélegzetvételnyi szünetet, aztán hozom nektek a következő könyvet, amit megszavaztatok.


    Gena Showalter-Egy nem mindennapi lány meséi 2-Kétszer olyan forró

    Belle Jamison végre kezdi megint normális lánynak érezni magát. A munkája, mint paranormális kutató nagyon jól megy, megtanulta irányítani természetfeletti erőit (nagyjából) és nemrég kérte meg a kezét Rome Masters, az ultraszexi alkalmazott, aki egyszer megpróbálta semlegesíteni őt.

    De megtervezni egy esküvőt sosem egyszerű, főleg, ha a menyasszony folyamatosan felgyújtja véletlenül a ruháját, a vőlegény szelektív amnéziával tér vissza egy veszélyes küldetésről, és a férfi, aki mindezért felelős most magának akarja Belle-t. Rome exe közben elhatározza, hogy visszahódítja őt, és néhány úgy szupergazfickóval a láthatáron, Belle-nek minden erejét be kell vetnie--plusz megbízható empata társának kis segítségére is szüksége lesz--, hogy megmentse a napot, az esküvőt és bebizonyítsa, hogy az igaz szerelem mindent legyőz.

    Részlet:

    " Azok meg kitől vannak? - kérdezte Cody.
    Rome-tól? Egy nő mindig reménykedhetett. - Lássuk - a kezem remegett, ahogy a kártyáért nyúltam. Még inkább remegett, ahogy kinyitottam a papírt. - Gyönyörű virágok egy gyönyörű nőnek - olvastam. - Remélem annyira fognak tetszeni, amennyire te tetszel nekem. Tiéd mindörökké! - Megrázott a csalódottságom ereje--Rome-nak most ugyanis nem tetszettem. Felpillantottam Cody-ra. - Nem írt nevet.
    - Hé, talán Rome...
    - Nem. Biztosan nem ő küldte. Rome aláírta volna a nevét.
    Cody egy én-megpróbáltam típusú vállrándítással felelt. - Ja. Nem igazán engedi, hogy mások profitáljanak a munkájából. Ennyit tapasztaltam.
    Egy részem remélte, hogy Cody hazudni fog, és majd nem ért velem egyet. - Akkor ki lehet? Az egyetlen férfi, akiről tudom, hogy tetszem neki, vagy legalábbis tetszettem, az Rome - Szomorú volt, tényleg, hogy ostoba módon nem tudtam megállni, hogy reménytelien ne formáljam még egy kicsit, és keverjem össze a csalódottságommal. - Gondolod, hogy talán az elmúlt egy órában minden eszébe jutott, és felhívta PTK-t, és elérte, hogy ide rohanjanak, de nem volt ideje aláírni a...
    Cody megrázta a fejét, tekintete kedves volt. - Ne fakassz esőt a díszszemléden, Időjárás Hölgy, de azokat nem Rome küldte. Akkor itt lett volna velük együtt. Meztelenül. Mindketten olyan gusztustalanok voltatok."

4 megjegyzés:

  1. Eliose Queen írta...

    Istenem! Akarom! Kell!

    Azt hiszem ezzel mindent elmondtam, olyan Kingásan xD. Puszyka

  2. Névtelen írta...

    Szia!
    Nem bírom ki!!!:D Pedig már csak két napXDXDXDXD

    Puszi

  3. Névtelen írta...

    Szia!

    Nagyon jó, mit jó szuper a fordításod:)
    Csak igy tovább!!!

    Era

  4. Szupi volt a fordítás mint mindig.

    Jó szünetet!

    Játékra hívlak ha érdekel, nézz be hozzám :)